שלושה משחקי שש – פריוויו למשחקי חמישי / עמיחי קטן

3 משחקי 6 יש לנו הלילה, כאשר טורונטו, ניו-אורלינס ויוטה ינסו לכפות משחקי 7 כשהן יארחו את פילדלפיה, פיניקס ודאלאס בהתאמה. מאחר ומדובר גם ב-2 הסדרות של מקומות 4-5, נציין שמקום 5 ניצחו את 4 במזרח בשנתיים האחרונות, ובעוד שבמערב מקום 4 ניצחו ב-3 השנים הקודמות, קודם לכן היה רצף של 7 שנים שבו מקום 5 במערב הדיחו את מקום 4. באופן כללי, המאזן בסדרות 4-5 מאז 2012 עומד על 12- 8 לטובת המקום החמישי.

2:00 טורונטו ראפטורס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3- 2 לפילדלפיה בסדרה):

לפני פחות משבוע הסיקסרס השיגו את שלשת הניצחון של אמביד בהארכה שהביאה להם יתרון 3- 0 בסדרה, והשאלה הייתה רק מתי זה ייגמר, אך מאז הראפטורס שלטו לחלוטין בשני המשחקים הבאים, ומגיעים עכשיו הביתה עם אפשרות לכפות משחק 7 מכריע.

בצד של פילדלפיה, אפשר לציין את הפתיעה שאמביד סוחב עכשיו שמקשה עליו, כשהאריס ובעיקר מקסי ירדו משמעותית באחוזים במשחקים האחרונים והארדן לא פוגע כבר מזמן. מנגד, מי שבולט אצל טורונטו זה סיאקם עם 28.5 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-59.7% אפקטיבי ב-2 הניצחונות האחרונים לעומת 18.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים ב-41.7% אפקטיבי ב-3 ההפסדים.

אחרי משחק 5 החלו להישמע בקול דיבורים על הסיכוי של טורונטו לחזור מהפיגור, אבל כדאי לזכור שב-10 מ-13 המקרים שקבוצה חזרה מ3- 0 ל-3- 2 היא הפסידה את משחק 6. יתר על כן, בפעם האחרונה שזה קרה, מילווקי הפסידו לשיקגו ב-2 הארכות את משחק 3, סל ניצחון של ג'ארד בייליס כפה משחק 5 והבאקס ניצחו אותו בחוץ, אבל אז הבולס ניצחו 120- 66 את משחק 6, כלומר 54 הפרש.

הימור: בכל המפגשים הקודמים בין הקבוצות בפלייאוף היה משחק 7 שהוכרע בסל ניצחון. במשחק 7 עצמו נדון אם וכאשר, אבל הפעם טורונטו תנצח ב-8 ותכפה משחק מכריע.

2:30 ניו-אורלינס פליקנס – פיניקס סאנס (3- 2 לפיניקס בסדרה):

למעט המחצית הראשונה של הסדרה, בה הפליקנס עמדו על 11/50 מהשדה (22%), בשאר הסדרה הם עומדים בשווה ראש בראש מול הקבוצה הטובה בליגה, כשאין ספק שהפציעה של בוקר מקלה עליהם קצת, אבל עדיין מדובר בסדרה מרשימה מאוד עבור הקבוצה הצעירה של ניו-אורלינס. מי שמרשים במיוחד זה אינגרם עם 28.2 נקודות באחוזים טובים, בעוד שולנצ'יונאס ומקולום מתקשים בקליעה בגלל ההתמקדות ההגנתית בהם.

בצד של פיניקס, כריס פול נותן סדרה טובה עם 20.2 נקודות למשחק וסך מצטבר של 60 אסיסטים על 6 איבודים, כשאייטון גם כן מעולה עם 20 ו-10 למשחק. ברידג'ס קלע 31 במשחק האחרון אחרי כמה ימי קליעה פחות מוצלחים, ועושה עבודה נהדרת בהגנה על מקולום, בעוד קראודר ופיין מתקשים בקליעה ועומדים על 22.4% לשלוש אם אתם ב-3 יחידות מתמטיקה ומחשבים אחוזים לא נכון – פיין עם 13.3% וקראודר עם 9.1%.

בסדרות של 1-8 אנחנו עדיין עומדים רק על 5 פעמים שמקום 8 ניצחו את הסדרה, כשהפעם האחרונה הייתה לפני 10 שנים עם הפציעה של דריק רוז. עם זאת, גם ההישג של הפליקנס, שלקחו 2 משחקים, הוא מרשים, כשהאחרונה שעשתה זאת הייתה הקליפרס ב-2019, קבוצה ששנתיים אחר כך הגיעה לגמר אזורי לראשונה בתולדותיה. הפליקנס לא צפויים להחתים את קוואי ופול ג'ורג' בקיץ אחרי, אבל יכולים בהחלט להיות אופטימיים עם או בלי קשר לתוצאה של המשחק והסדרה הזאת.

הימור: בעיקר פרגנתי לפליקנס, אבל הסאנס אמורים להיות עדיפים למרות הכל, ולמרות שבוקר כנראה לא יחזור עדיין. פיניקס ב-11.

5:00 יוטה ג'אז – דאלאס מאבריקס (3- 2 לדאלאס בסדרה):

הסדרה הזאת, "סדרת הצבים" על שם הקצב האיטי שלה, החלה עם משחק ראשון הגנתי מצוין של שתי הקבוצות, ואחרי זה שני משחקים שבהם ההתקפה הציגה קו שיפור משמעותי משני הצדדים, אבל בעיקר זו של דאלאס, ובעיקר בקליעה מבחוץ, וכך המאבס עלו ליתרון 2- 1 בסדרה. משחק 4 היה שוב משחק מוצלח יותר עבור ההגנות ובמשחק 5 דאלאס פירקו את יוטה, ובעיקר את ההתקפה של הג'אז שקלעו כולם מספר זהה לנקודות של לוקה ברבע השלישי.

עבור ג'ייסון קיד, זה הפלייאוף הרביעי בקריירה שלו כמאמן – ברוקלין 2014, מילווקי 2015 ומילווקי 2017 – כשהמכנה המשותף בכל המקרים זה הקצב האיטי בו הקבוצה שלו משחקת, בניגוד לג'ייסון קיד השחקן, ששיחק בכל פלייאוף מאז שהחלו למדוד את הנתון הזה ב-1997 עד לפרישתו, שלרוב שיחק בקצב מהיר יותר מההמוצע. נדמה שמה שהתאים בברוקלין המבוגרת של 2014 ולא התאים במילווקי של יאניס יושב היטב על דאלאס של לוקה דונצ'יץ', וכשזה מגיע עם ההגנה המשופרת של המאבס העונה, ייתכן שהם בחרו טוב במפתיע.

עבור יוטה, זה הפלייאוף השישי בעידן קווין סניידר (בשנה שעברה כיניתי את התקופה "עידן ג'ו אינגלס", אבל איינג' זרק אותו בטרייד מאז), ובתקופה הזאת הם שיחקו עד כה 50 משחקי פלייאוף בדיוק (הלילה יהיה ה-51). מכיוון שיוטה זו קבוצה שהשלשות מהוות חלק משמעותי במשחק שלה, הלכתי לבדוק האם יש מתאם משמעותי בין הקבוצה שקולעת טוב יותר מבחוץ ובין המנצחת במשחקי הפלייאוף של יוטה.

ב-20 משחקים, יוטה הייתה הקבוצה שקלעה באחוזים גבוהים יותר לשלוש, והם עומדים על מאזן 14- 6 (70% הצלחה) במשחקים אלו, לעומת 29 משחקים בהם הג'אז קלעו באחוזים פחות טובים, בהם המאזן שלהם עומד על 7- 22 (24.1%), והיה גם משחק אחד שבו שתי הקבוצות קלעו ב-50% לשלוש, וההבדל היה 50 נקודות של ג'מאל מארי וניצחון של דנבר על יוטה (והנה חידה – באיזה משחק בסדרה זה היה?).

התוצאות הופכות להיות מובהקות הרבה יותר אם נכנסים לעידן דונובן מיטשל, כלומר בלי 2017, ואז המאזן של יוטה כשהם העדיפים מבחוץ עומד על 11- 2 (84.6%) לעומת 6- 19 (24%) במשחקים בהם היריבה קולעת באחוזים טובים יותר מבחוץ, וכמובן אותו משחק עם האחוזים הזהים. במילים אחרות, קשה מאוד לנצח את יוטה כשהם קולעים שלשות או מצליחים למנוע את זה מהיריבות, אבל כשהם אלו שמאבדים את זה, כמו למשל ב-10% במשחק האחרון (3/30), הם הופכים ליריבים נוחים יותר.

הימור: הפעם הג'אז יתפוצצו מבחוץ. יוטה ב-8.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
388 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thetroll
thetroll
2 years ago

תודה על פריוויו מעולה עמיחי ו… וואו איזה הימורים. יפה.
אני אלך יותר סולידי הערב :
4:2 × 3
תודה עמיחי

עגל
עגל
2 years ago

תודה עמיחי.
יהיו משחקים אש הלילה. אני מקווה בשביל פילי ודוק שהם לא יפלו לבור של ה 3:3.
איינג' הטריד את אינגלס, למה אני זוכר אחרת?

אור
אור
2 years ago
Reply to  עגל

הוא גמר את העונה ואז הוטרד כחוזה נגמר

אור
אור
2 years ago

חחחחח אני זוכר ששמעתי את זה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחחחח אנשים קרועים לגזרים

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  עגל

זאת אומרת שהוא שיחק את מלוא החוזה שלו ביוטה, כן?
(חוץ מהחודשים האחרונים בהם היה פצוע)

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  עגל

כן…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין עמיחי, תודה רבה. לילה מעניין.
.
לא יודע אם יוטה ינצחו, פיניקס צריכים לסגור את הסיפור ולהערכתי יצליחו. גו טורונטו! יהיה מדהים אם הם ישוו.

NFS
NFS
2 years ago

אחלה פריוויו לאחלה ערב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

תודה רבה על הפריוויו

אהרון שדה
Editor
2 years ago

טורונטו דאלאס וניו אורלינס
מכאן שרק דאלאס עולה
ויש לנו 2 משחקי 7

הראל חניא
הראל חניא
2 years ago

פריוויו משובח ואיזה לילה מטורף עם 3 משחקי 6 מעניינים ודראפט הNfl

עידן
עידן
2 years ago

דאלאס לדעתי ינצחו
בשני המשחקים האחרונים אני פחות נחרץ ונוטה לפיניקס וטורונטו

יהלי אולמר
Editor
2 years ago

דאלאס
ניו אורלינס
פילי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

תודה רבה על הפריוויו. אני אתך בהימורים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

דאלאס-כדי שאתעוור סוףסוף מהבראקט שלי והיא תעבור למיחזור
טורונטו-אסור שאבו מנדבושקס יעלה שלב
סאנס-תעזבו הם דורסים הלילה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רונטו
חוטה
פליקס
🙂
תודה עמיחי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחח
משנה את האיות שלא תרצח בטעות דה שוט
רוצח מקצועי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

תודה עמיחי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אבו מנדבושקס\ריברס עושים פופרס הלילה
הקמרוני מקבל בלון חמצן משומש מלא פוקים ברבע הראשון ומתעלף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

איזה חננה רכיכה דוחה דוק ריברס,לא מבין מי נותן לדביל הזה לאמן

https://twitter.com/NBCSPhilly/status/1519375404045373442?fbclid=IwAR0Kgm9c2PDUL1iuOnutpobIZbD8aTcTclTEOoN0zjTYH1IWeXRdW3oYRd8

NBA בדם
Editor
2 years ago

יש דיווח שבוקר צפוי לחזור אבל כבר לילה🤨🤨🤨😅😅

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  NBA בדם

Phoenix Suns star Devin Booker is reportedly expected to play in Thursday's Game 6 against the New Orleans Pelicans, according to ESPN's Adrian Wojnarowski.

Smiley
Editor
2 years ago

https://twitter.com/BleacherReport/status/1519742665931247620?s=20&t=fwMGKzz1X0Euxl1O62islA

Bleacher Report
@BleacherReport
.
@rudygobert27
's own bee hive stung him 😬

He's still able to play Game 6 tonight vs. the Mavericks

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  Smiley

חחחחח אימאל'ה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אם ריברס היה מאמן אותי והייתי צריך לשמוע את הקול הנוראי שלו כל לילה עם האמירות הדפוקות והקשקושי כיסוי תחת שלו,
וואלה אני מקיא מחדש כל ליללה
עכשיו אני מבין את הבעיות הנפשיות של סימונס

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

סיכום קצר לגבי ג"ס:
. מאד נהנתי מסיכומי המשחק של שגב ואבי. השג מרשים למנחם שהקים אתר שמצליח לקבל 2 אקרדטציות לצייס.
.סטיב קר נותר עם כאב הראש של החמישיה. ברור שקרי יפתח. לזה הוא רגיל והמעמד מחייב. אבל באותה מידה ברור שמול קבוצות הפליאוף החמישיה של קרי, קלי, פול, וויגינס וגרין אולי יכולה לסגור משחקים אבל לא מתאימה לפתיחה. זו חמישיה התקפית אבל כדי שזה יקרה לפחות שניפ צריכים להיות ביום קליעה טוב מאד וגם האחרים לתרום נקודות. במצב הזה החסרון ההגנתי הוא משני. אבל בפתיחות משחק זו מלכודת עבירות במקרה הטוב ובור במאזן הנקודות במקרה הרע.
. מי יהיה הגארד השני זו בעיה לא פשוטה. גם פול וגם קלי לא רוצים לעלות מהספסל וזה משפיע על היכולת שלהם. במקרה של קלי זה כל כך ברור שקר בכלל לא ניסה את הנתיב הזה גם כשקלי היה בהקצבת נקודות.
. אחרי המשחק האחרון, שבו קלי שיפר את משחק ההגנה בעוד שפול היה חלש מאד בהגנה ורק סביר בהתקפה – אולי בעקבות הפגיעה במרפק – נראה לי שפול יפתח מהספסל נגד מי שלא תהיה , ממפיס או מיני. אני בדעה שעדיף שקלי יעלה מהספסל אבל זה לא יקרה.
. GP2 נתן את המשחק הכי טוב הכי חשוב שלו העונה על במה מרכזית. משחק ששוה הרבה כסף. איך ג"ס תשמור אות בסגל זו תעלומה בשלב הזה. בשנה הבאה ג"ס אמורה לשלם יותר מ 180,000,000 מיליון דולר קנס על חריגה מתקרת השכר על פי משכורות השנה פלוס העלאות אוטומטיות. כל מיליון דולר נוסף בהתחיבות שכר גורר קנס של 7 מיליון דולר. קבוצה כמו סאן אנטוניו תשמח להציעה לו חוזה של 15 מיליון לשנתיים. עבור ג"ס מדובר בעלות של כמעט 60 מיליון דולר נוספים.
. אני מקוה שאוטו פורטר ימשיך בקו השיפור שהראה במחצית השניה. ג"ס חייבת יכולת טובה ממנו בסדרות הבאות, בעיקר כשנראה שאיגודלה לא יוכל לתת יותתר ממשחק אחד אולי שנים טובים בסדרה.

FAN
FAN
2 years ago

מעניין מאוד. תודה רבה
נראלי הוא עדיין יוכל לשחק עם החמישייה מול ממפיס/מינסוטה, אבל בכל מקרה החמישייה הנ"ל רלוונטית בעיקר בסופי משחק או ברבע שלישי שבו הם מצטיינים, כמו בימים של חמישיית המוות או איך שלא קוראים לזה. עצם העובדה שפול מתקרב להפוך לספלאש ברדר שלישי זה מדהים ומאוד לא צפוי..
.
השאלה אם חמישייה כזאת תצליח להחזיק הגנה טובה…בינתיים הם שורדים יפה..
ובכלל חשבתי שהם יהיו על הפנים בפלייאוף הזה, אבל הם נראים סבבה לגמרי ומזכירים ימים יפים.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

זאת הולכת להיות ההצגה הכי טובה בעיר מחר"
https://twitter.com/jaycaspiankang/status/1519786423674494978?s=20&t=cie2AxlIIrx4wCKs8yATZA

FAN
FAN
2 years ago

תודה רבה תותח
הפליקנס שיחקו אותה בגדול בסדרה הזאת עד כה. מעניין אם זה מספיק כדי לגרום לציון לחזור בו מלעזוב

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הארדן מנגב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

הארדן הולך לעשות פופרס בלי טיפת הגנה כל הדרך לבלנדר של מוחמד ויקח איתו את ריברס העציץ

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קונוס זה מחמאה להארדן, לצערי פילי הולכים להביא לו סופר מקס, האיש צריך תזונאי דחוף זה ספורטאי זה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

8 נק 3 אס ברבע הראשון ועדיין לא נגמר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

כן לא משנה את העובדה שבהגנה הוא קונוס, כבד מאוד למזלנו טורנטו נגרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לייאפים. אנחנו צריכים שיזכר לקלוע

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רונטו מגרזנים חזק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

עובדים בנגרות חלקם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איך כל כדור שאמביד מקבל זה כמעט איבוד או רוס לאיב בדאבל טים מה הוא נכה? 😂😂
איזה שריקת אוויר חחח מסצובב נתקע בבארנס נופל ועבירה לבארנס הרוקי מתווכח עם השופטים לא מבין שהוא בwwe

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יחטוף עוד שני עבירות יקלוט את החוקים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יו-פוט דה-בול אין דה סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטורנטו זה קשה חוץ מטרנט זה נגרייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקסי ככה מהיר שהראפס לא הבינו איפה הוא נעלם רואד ראנדר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני חושב שארדן ירד שם בחמישים גרם מאז המשחק הקודם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איפה מר פוקרס?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

פה רזיעל העגלה המקרטעת של רונטו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

5 נגרים
איך פילי הצליחו להפסיד 2?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחחחח פעם אחת דחפו אותו ימינה החטיא לייאפ לבד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הארדן עם 10 עדיין רבע ראשון פילי מובילים טוב להם שהארדן קולע הם באיזורית הראפס שוברים טבעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

יפ השלשות כמו זריקת גרזן
הלו גיברת מה עם החצי השני?
אז מה אתה אומר בעצם? שחצי מהמורות אצלך בביצפר בטלניות?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

נראה לי שבוקר משחק.
יאללה, סאנס,
שזה לא יהיה לילה בו סתם קמתי ב-2 לפנות בוקר…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בוקר אור, בהצלחה לסאנס לדעתי גומרים את זה בחצי הקליעה מ3 תכנס

גיא הירוק
Admin
2 years ago

בוקר טוב (הלוואי…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס קליל תהיה רגוע. יהיה צמוד עד הרבע האחרון ואז בריחה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נקווה שלא מיהר לחזור

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

טפו, טפו, טפו!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

הסאנס לא היו מסכנים את בוקר בסדרה הזאת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר פותח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

מי עשה פופרס חוץ מריברס?

TRIP
TRIP
2 years ago

בושה חייב להגיע לנטס, טייבל לא משחק זה יתרון לפילי חבל על ראפטורס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טרנט השתגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרייק לבוש כאילו גשם כבד בחוץ

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון יש לי כמה השקעות מעניינות בטקסס ובפילי שנה הבאה נלך לראות מקרוב את בןקר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דונציץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן פורח שהאשך לא שומר עליו🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טורונטו 5 נגרים בע"מ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

וואיוואיוואי אלי לפורג' הרגה אותי
שי איפה אתה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עברתי לפיניקס פליקנס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

האחים המתנייקים טוני שופטים את פיני ניואורלינס
אלה הקרפטונייט של הגמד לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת אמביד בלם שלא יעוף עליו איזה שופטים דפוקים מקשובים להזיות של נרס הדרעק הזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

הסאנס הולכים לפתוח חור חדש בשושנה של ניו אורלינס
מרוב פופרס לא נראה את הפרקט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עמביג' גאון, איך הוא לא פרופסור ב MIT?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לוקח לשופטיםמשעה לראות שלא היה כלום? מתייעצים עם המחלקה המשפטית?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מוריה
האם חצי מהמורות בבית הספר שלך בטלניות?

TRIP
TRIP
2 years ago

בושה מדהים כל קבצה שתיקח אותו בפריי אינגסי תרוויח חתיכת שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ריוויו כל דקה יא חארות מקשיבים לנרס הבכיין הדרעק הזה כל הזמן מבזבזים זמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

היית מת שיבוא ויאמן בפילי במקום ריברס….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא סובל אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תראה מה עשה עם נגרי טורונטו….
בלי פון פליט זו יחידת המתאבדים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר נראה מוגבל בריג׳ס לא במשחק

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אבל אייטון ממש במשחק.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אכן. אפילו כדרר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בלי האשך יש לו קליר פאת צריך להעיר את האשך

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

טוב שבוקר לא לוקח בכוח את הזריקות שלו
.
(בינתיים…)

TRIP
TRIP
2 years ago

זה בושה או אמביד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו אטלי תלחצו כבר את הנגר סיאקם ותקחו לו כדור נותנים לו 3 שעות לקחת תנופה מפגרים חח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח דני גרין מנגב איזו שנה זאת?

TRIP
TRIP
2 years ago

חחחחחח כל פילי זה מיסמאצ בהגנה לעמת טורונטו, אולי הפציעה של פרד הייתה לטובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

ברור אמרתי את זה כבר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מקולום טרייד גדול לפליקנס עשה מהם קבוצה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וואו איזו הגנה בריג׳ס איזה סל אינגראם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

פאק מה ניואורלינס נותנים פייט,תנוחו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזה מקס מנגב שהאשך לא שומר עליו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי ועדיין כל הסלים ללא כדרור. מה שכן השיג עונשין מכדרור אז ניתן לו 2 נק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת קאם ג’ונסון קיבל כתף נפל כאילו ירו בו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

וואו אייטון, הארדן שובר את הסל איבד את הקליעה מ3

דה שוט
דה שוט
2 years ago

השאיר אותה ביוסטון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמעון הצלף גרין הוציא אותכם מבור עם 2 קטיושות מהפינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נו הנגר קלע כמה בםוקס יודע כמה הולך להחטיא עוד מעט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם רץ פילי נכנסים לסל חחח איזה אהבלים משחק יאניס לוקח שעתיים תנופה מהחצי ומאותת איזה אידיוט הריברבס הזה שלח מישהו שילחץ אותו בכדרור הוא בקושי מקפיץ וימנע תנופה על מה האנשים האלה מקבלים כסף

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לייאפס על הארדן לא יאמן כל סל

TRIP
TRIP
2 years ago

בושה בוא לנטס דחוף

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שיכניס את אמביד כל הסלים בצבע למה מחכה האדיוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי גורמים לנגר כמו סיאקם להיראות יאניס בסידרה 😂😂😂 הייתי מפטר את צוות האימון שם במחצית

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בשעה טובה הכניס את אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרין הנגר תפס יום צעקב מס ר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אמביד כבר עייף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון
מה אמרת על דני גרין?
תחזור שנית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו כל נגר תופס משחק 1 מ20 הוא עוד יגרום לך לבכות חצי שני חכה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אמביד האהבל עושה לייאף מחטיא ונשכב על הרצפה כאילו הוא בחופשה בקנקון

TRIP
TRIP
2 years ago

חחחח אמביד בקושי קופץ נותן מכות מתחת לסל ולא שורקים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח שארו לצ׳ונאס 2 פאולים בעשר שניות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פאול של נאנס שופטים סאקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאנס עשה מאנו למגי 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ל ארדן אין יותר סטפבק נעלם לחלוטין אנבליביט!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחח לקמרון יש פטריה על הראש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח ביומבו עם נייטין סיקסטי ניין מוב

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שופטים ליצנים כל מגע שריקה איזה דבילים הרגו את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא יאמן מה קרה לקליעה של הסאהס הסדרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

פלייאוף קרה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא יאמן אלבראדו מדבר עם השופט לא מתסכל נכנס בפול ומקבל שריקה שופטים אפסים

TRIP
TRIP
2 years ago

כריס פול אחד השחקנים המלוכלכים בליגה מקווה שיגיע לגמר ויפסיד עוד פעם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

איזה פלופ

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אם זה כריס פול היה עושה כלום כזה,
או הארדן, רחמנא ליצלן,
האתר היה קורס תחת מבול של תגובות זועמות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שמח שלא ראיתי את הפלופ הזה אבל לא מתפלא.
זו הפכה להיות ליגת WWA. כן שימון צודק. אנשים כמו הארדן וציפי הם פורצי הדרך לחבורת שחקני תיאטרון
וכן אני יודע שגם סמארט נדבק בזבל הזה תודות למנהיג של הקבוצה שלך וחבורת הבננה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הפלס שומרים! איזה כיף לראות

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אחלה קבוצה,
החברה הצעירים שלהם מביאים המון אנרגיות למשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הצבע של הסאנס פרוץ, קראודר חייב לצאת החוצה בלי קליעה מ3 אין לו מה לחפש על המגרש ההתקפה נהיית מסורבלת בהרבה

FAN
FAN
2 years ago

איזה כיף לראות את היכולת של הרוקיז של הפליקנס בסדרה הזאת

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חייב לציין שהפליקאנס מאוד מפתיעים ביכולת והסאנס מאכזבים מאוד, הרבה בגלל חוסר הקליעה מ3, קראודר פתח נגרייה

אשך טמיר המקורי

תמיד הייתה לו

אשך טמיר המקורי

בוקר
הארדן ואייטון – כנסו למקלטים
אישית לוחצת

אשך טמיר המקורי

מה שאלדורדו עושה לפול

אשך טמיר המקורי

אלדורדו זה הסיפור של הפלייאוף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כריס פול אין מילים

גיא הירוק
Admin
2 years ago

נו, דה שוט.
כמה סנטרים בליגה קולעים כזה סל על דאבל טים?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

צודק אבל טוחנים אותו בצד השני

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

?
אתה מתבלבל עם קראודר (שפשוט לא הגיע לסדרה).

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פליקנס עושים שמות ברחבה של פיניקס

TRIP
TRIP
2 years ago

נאנס כל ריבאונד התקפי שובר את הסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  TRIP

חחחח כן הוא גרזן משובח

אשך טמיר המקורי

בארנס!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קראודר עובד טוב עם אינגראם כל המשחק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי פילי מנגבים

אשך טמיר המקורי

פילי מנגבים. בלי ון-וליט אין לנגרים מה לחפש, רק מלחמה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אייטון וכריס פול, 22 נקודות, 9 מ-9 מהשדה (12 לאייטון, 10 לפול).
שאר הסאנס –
5 מ-20, 18 נקודות.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מסכים לא מהין למה קראודר מקבל כל כל הרבה דקות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גיא 1:8 באופנס ריב לפליקנס מה אתה אומה מקראודר הוא בכלל רודף אחרי אינגראם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

איבודים מטומטמים, הגנה רעה ולא זוכר איך קולעים, לא מספיק?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח יש בזה משהו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סאנס בהגנה רעה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אלבראדו רק מחפש כל הזמן לגנוב שריקות מהשופטים שחקן מגעיל

FAN
FAN
2 years ago
Reply to  דה שוט

אלבראדו מלך. למד את ספר התרגילים של פול בעל פה

אשך טמיר המקורי

רונטו נכנסים לבור שלא יוכלו לסגור

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון במחצית הגנתית אומללה

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

למעט הריבאונד האחרון,
כל ריבאונד ההתקפה היו אחרי סוויץ'.
.
הבעיה של הסאנס זו הקליעה מבחוץ ואיבודי הכדור.

FAN
FAN
2 years ago

ההגנה של הפליקנס נראית מצוין

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  FAN

ההגנה שלהם בהחלט נהדרת, בעיקר בזכות המון לחץ על מובילים הכדור.
לקבוצה עתיד מבטיח.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מסכים לקראודר אין מה לחפש על המגרש, למרות שהצבע גם פרוץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני רואה רונטו בדרך הבייתה סוגרים את הצריף של תמרי חחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אייטון יעציץ כך ריבאונד

FAN
FAN
2 years ago

לארי נאנש משמיידד
מי היה מאמין

TRIP
TRIP
2 years ago

אייטון חושב רק על נקודות אין מה לעשות הגנה

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  TRIP

למחוק את המילה "אייטון" ולכתוב "קיירי",
ואז אולי נקבל משפט שמתקרב למציאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

זה לא לצפות במשחק או לא להבין מה מתרחש , אייטון שחקן קבוצתי קבוצתי מדי לטעמי, הוא עודה כמויות אדירות של תנועה ללא כדור, קולע כל דבר ועדיין הסאנס לא משחקים אליו מספיק, הוא ופול נקודות האור היחידות הערב

אשך טמיר המקורי

תם הטקס לראפס, כל סל בשבילם זה כמו שער, אין מצב שסוגרים 20 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טורנטו נגרים, צריך לקחת מהקהל כסף על ביטוח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ג׳יימס הארדן יה בייבי פילי אצלי ב-7 אבל גם6 טוב רונטו זה נגרייה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אבו זקן שוב שאג

shadow
shadow
2 years ago

אנשים ממהרים להספיד את ריברס יש עוד רבע שלם, הכל יכול לקרות

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  shadow

ענק!!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  shadow

חחחחחח בריברס ננוחם

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אחלה שחקן, אלבראדו.
מוביל את הפלייאוף בפלופים לדקה…
.
(באמת אחלה שחקן. לוקח מה שנותנים, ואז לוקח עוד קצת בכוח… חייבים לכבד שחקן שמגיע עם כאלו אנרגיות)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ממש פלופר לא אוהב אותו

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

לשחקנים אלמוניים מותר, בעיקר כאשר זה מלווה בכל כך הרבה אנרגיות בהגנה.
מזכיר את מאנו כאשר היה רוקי…

גיא הירוק
Admin
2 years ago

יפה טמיר, הטבעת את טורונטו.
דלג לאונייה של הפליקנס,
הסאנס לא משהו היום –
אנו זקוקים לכל העזרה שאפשר…

אשך טמיר המקורי

איך שון-וליט יצא לפני שני משחקים אמרתי שתם הטקס. עשו מעל ומעבר בלעדיו.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ברוך תפסיק עם השריקות מהבית אייטון לא קיים היום בהגנה קודם לא ירד וקיבל לייאפ בלי קשר 1:9 לפלס בריב התקפה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

וזה בלי צ׳ונאס שיושב בחוץ עם עבירות

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

ריבאונד ההתקפה האחרון –
עליו.
נרדם.
הרוב הם בגלל החילונים של הסאנס –
בכל פעם שאייטון על ווינג/גארד,
הגבוה הופך לאיום באחוז פסיכי לריבאונד התקפה
זו מחלה של הסאנס כל העונה
(ככה זה כאשר הפורוורדים הם קראודר וברידג'ס)

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גיא צודק לחלוטין, תראה מה כתבתי תגובה על הריבאונד האחרון שהוא נשאר כמו עציץ

אשך טמיר המקורי

הכל זה בגלל החילונים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מקבל עקרונית
👍
אבל הוא נראה לי קצת רדום היום

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

הוא לא נמצא בצבע, יש פשוט סוויץ והוא יוצא החוצה, הפווארדים של הסאנס צריכים לקחת את הריבאודס ברגע שהוא לא שם

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  דה שוט

למרות שהוא עגל אני חושב שהוא הבין שעושים עליו סביב בקבוצה, אולי התחיל ללמוד איטלקית.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

מקולום שינה את הפליקנס,אין הסבר אחר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

סי ג׳יי חיית פלייאוף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול ואייטון עם צ׳יט

אשך טמיר המקורי

מה שהיה הכי מרשים בשלשה של משולם זה הריקברי של בריג'ס אחרי שבירת הקרסוליים

shadow
shadow
2 years ago

לא יודע לא רואה את הפליקנס מחזיקים מעמד. זה רק עניין של זמן עד שפיניקס יתפוצצו עליהם.
מה שקורה עם אייטון זו פשוט שערורייה, באופן קבוע עובר יבוש במחצית השנייה. למה הוא לא זורק קבוע 20 פעם במשחק?

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

כי הוא עגל, אין לו את האופי להכריח דברים במשחק. לכן לא שווה מקס

shadow
shadow
2 years ago

עזוב מקס הם לא רוצים אליפות? אין לו מאמן? הם לא רואים? וואלה ליגה של אהבלים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  shadow

הוא מוגבל אי אפשר לשחק עליו הוא לא מוריד כדור לרצפה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מסכים הוא לא יכול להיות השחקן שמוביל קבוצה

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  דה שוט

יש משחקים שהוא זורק 13 ו14 לא נראה לי שקשה לסדר לו עוד 6 זריקות זה עניין של החלטה בדיוק כמו ההחלטה לייבש אותו על המגרש כל מחצית שניה.

אשך טמיר המקורי

אייטון קלע סל
ראיתי במו עיניי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שופטים הוציאו חוזה על צ׳ונאס פאול תוקף שני

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

נתנו למקולום

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

מה לעשות, היה פאול תוקף של מקולם.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול השתגע וגם השופטים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כריס פול חאב א שוט

אשך טמיר המקורי

כל פעם שג'ונס על ציפי היא עושה ספונג'ה מחצי מרחק

גיא הירוק
Admin
2 years ago

המופע של כריס פול.

FAN
FAN
2 years ago

התפרעו עם העבירות

אשך טמיר המקורי
Reply to  FAN

לגמרי

shadow
shadow
2 years ago

כמו שזה נראה יש גבול לכמה אתה יכול לסמוך על ריברס כשאתה כזה נגר. נוט טודיי.
על זה תוסיפו את המשחק היחיד בסדרה שדני גרין קולע ותם הטקס

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

יותר טוב, נוכל לראות אותם קורסים מול מיאמי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  shadow

לא נורא,ריברס יספק את הסחורה בהמשך,
אין טיטולים למלעון הזה

FAN
FAN
2 years ago

השיא של 100% מהשדה בלי שום החטאה בפלייאוף זה 12 זריקות
פול על 10/10

TRIP
TRIP
2 years ago

פלופ ענק של קראודר השופטים לא קונים

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  TRIP

מאה אחוז תוקף עם היד לא צריך אפילו הילוך חוזר

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  TRIP

לא סותר את זה שקרואדר הוא פלופר וזה בערך מה שנשאר ממנו אבל יש פה עבירה אפילו אם הוא מוכר את זה בהגזמה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח השופטים כאן הכי גרועים שראיתי בזמן האחרון. טוב שלא שרקו פלגרנט לקראודר איזה גלמים

גיא הירוק
Admin
2 years ago

המופע של אלבראדו…

FAN
FAN
2 years ago

הילד ענק

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  FAN

הוא בן 24

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חברים לא יאמן ריברס הולך לסגור סדרה 🥳🥳🥳

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

אצלי בבראקט יש פילי ב-7 לא נורא גם 6 טוב

FAN
FAN
2 years ago

מה יהיה עם ההצגות של קראודר
שיוציא לו כרטיס צהוב

גיא הירוק
Admin
2 years ago

המבט של אייטון לעברו של אלבראדו כאשר זו נתן הצגה מזל ה-"ירו בי!"
רק בשביל זה היה שווה לקום לפנות בוקר…

shadow
shadow
2 years ago

4 עבירות לקראודר זה חדשות מצוינות לפיניקס. זה הזמן ללחוץ על הגז

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי הילד צלף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי ג’ונס

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

שחקן שחקן.
יש לו אחלה קריירה לפניו,
פורוורד עם הגנה וקליעה זה מצרך מבוקש.

shadow
shadow
2 years ago

הראו עכשיו את ציון על הספסל של הפליקנס? נראה כמו שק איגרוף

shadow
shadow
2 years ago

חחחחח המשחק של טורונטו פילי לא זז 2 דקות לקחו כבר איזה רבע שעה

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  shadow

25 הפרש לכו הביתה כמה פרסומות עוד צריך למכור?

TRIP
TRIP
2 years ago

ברידג'ס כל המשחק נופל ומסתובב כמו סוביבון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח עוד שריקה איומה על נאנס מה זה השופטים האלה משלמים להם על היום?

FAN
FAN
2 years ago

הילדים של הפליקנס. וואו

TRIP
TRIP
2 years ago

עדיף שציון יישאר מעודדת על הספסל סתם יהרוס להם

FAN
FAN
2 years ago

שנה הבאה פול חותם בפליקנס
מוביל אותה לשיא ניצחונות בליגה
ומוביל אותה לאליפות עם 3 אולסטארים לידו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחח ביומבו ונאנס מצחיקים

TRIP
TRIP
2 years ago

חחח אמביד קיבל מרפק לפנים כי דבר יותר מדי

FAN
FAN
2 years ago
Reply to  TRIP

מה היה

TRIP
TRIP
2 years ago
Reply to  TRIP

הגזים עם הטראש טוק פושיזן בהתקפה אחריי סיאקם הביא לו מרפק מגיע לו האמת תמיד מדבר אחריי הנקודות שלו לא דיבר בתיקו

אשך טמיר המקורי

יואל, חיפשתי את ההתערבות עם שמעון על פילי-מיאמי ונתקלתי בזה:
https://hoops.co.il/?p=237380
תגובה 148.2 ומטה
מתחיל במילים אלה של דה-שוט:
"לגבי ראס הגבתי בדיומא לא ראיתי שזה נכנס לדראפט – טרייד אדיר. הלייקרס ישייטו לגמר. זה בדיוק מה שהם היו צריכים – קצת קצב."
אתה צריך לתת לשמעון כינוי לכל העונה – ניצחנו בהתערבות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחחחחחחחח
דה שוט הפך את עסקי הפופרס לאימפריה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חולה על דה שוט,אפילו שמרוב ישיבה על הגדר הגדר ,הגדר התפרקה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חכמה גדולה לחפור בתגובות מהעבר (אם אתם כבר שם חפשו קצת תגובות על פורטלנד של צ׳ונסי… 😉😉)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחח קונטרה,אתם זיווג משמיים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי אתה חזק בשיימינג איתי 😉 אתמול הבראקט היום זה סחטיין

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

כן, זה ממש כיף

אשך טמיר המקורי

למרות שהפעם המטרה על הגב של שמעון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

זה די עלוב (ודש מצ׳ונסי אל תדאג לא אחזיר לך תהיה רגוע)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחח דה שוט
ריקושטים עפים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

בימבו אהבל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מיקל בריג׳ס נהיה שחקן שחקן גם קולע גם הרג את אינגראם

FAN
FAN
2 years ago

למרות בעיית עבירות של ואליננצונאס ומקולום פלוס ריצה מטורפת של פול, הפליקנס עדיין מצליחים לשמור על הובלה

אשך טמיר המקורי

וואו אלי לפורס

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אלבראדו ופול,
זה כמו לראות מורה וסטודנט…

IDO
IDO
2 years ago

מצטרף לחגיגה. אזהרה לחבר גיא. מעולם לא ראיתי נצחון של פיניקס. זה כולל ארבע משחקים שנה שעברה שיאניס הרביץ בהם. המשחק השנה שאלוורדו טימטם את כרספול.

Smiley
Editor
2 years ago

הסיקסרס לא השאירו מקום לספק בחצי השני

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא יאומן מה שהולך פה

IDO
IDO
2 years ago

אינגרם גנב לקיידיי את יכולת הכדורסל

שי אבן צור
2 years ago

אלברדו הזה מלך 👑

IDO
IDO
2 years ago

סי סניור

IDO
IDO
2 years ago

אלוורודו. תותח!

FAN
FAN
2 years ago

הרוקיזזזזזזז

אשך טמיר המקורי
Reply to  FAN

+++++++++

גיא הירוק
Admin
2 years ago

איזה משחק אדיר.
אין לי מושג מי מנצחים,.אבל רמה גבוהה מאוד של כדורסל.
שאפו ענק לפליקנס.

אשך טמיר המקורי

וואו הפלס לא נשברים
מרשים מאוד

FAN
FAN
2 years ago

באמת מדהים
הנאגסט המאוד מאוד מנוסים קרסו לא מעט פעמים מול הווריוס והילדודס האלה פשוט ממשיכים להלחם לא משנה כמהסטירות מקבלים

עומר
עומר
2 years ago

עד עכשיו הבראקט שלי הולך חזק. רק צריך שדאלאס ינצחו את יוטה, ושפינקס לא תפסיד לנא

אשך טמיר המקורי
Reply to  עומר

שניהם די בטוחים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

ללקק את האצבעות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

מרוב מתח חתכתי אצבע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

מה קראודר עושה במגרש

IDO
IDO
2 years ago

יאן רבנן איזה משחק

אשך טמיר המקורי

אינגרם טיפש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

תמיד היה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בריג׳ס הרג את אינגראם מעניין מה יהיה בקלאץ

עומר
עומר
2 years ago

נ"א ידברו חזק שנה הבאה, אם ציון או בלעדיו,אם ישמרו על הסגל. 3 רוקים. קבוצה מאוד צעירה.

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  עומר

+200

FAN
FAN
2 years ago

פול עם 13/13 מהשדה כרגע שבר את השיא אם לא יחטיא

גיא הירוק
Admin
2 years ago

בוקר חלוד,
וקראודר, ובכן, זה מרגיש שאם נגרד את כל החלודה לא ישאר כלום.

שי אבן צור
2 years ago

איזה איבוד 🤦

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי בוקר אבל החטיפה של בריג׳ס לא פחות חשוב

Smiley
Editor
2 years ago

פליקנס נרדמים בהגנה ומקבלים שלשה מבוקר, והתקפה אחר כך ברידג'ס חוטף ואולי סוגר את המשחק

אשך טמיר המקורי

לא יכול לחכות לסיום רק בגלל אלי לפורס

שי אבן צור
2 years ago

מגיע לפליקנס גיים 7 אבל גם אם לא אני מסיר בפניהם את הכובע

FAN
FAN
2 years ago

איזה משחק ענק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

I'm too old for this stress

IDO
IDO
2 years ago

מקולם עושה פורטלנד. כבר שכחתי איזה שחקן מרגרינה הוא

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אלבאראדו מאוס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בוקר מי שהשאיר אותו לבד

TRIP
TRIP
2 years ago

כריס פול מגעיל אותי. לא ישרוד עוד סיבוב עם שמירה כזו סיבוב הבא ייפול מהרגליים

עומר
עומר
2 years ago
Reply to  TRIP

למה מגעיל? לא החטיא זריקה אחת היום. דיי מטורף

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  TRIP

33 נקודות.
14 מ-14 מהשדה.
1 מ-1 מהשלוש.
4 מ-4 מהעונשין.
אפילו לא סל אחד היה למי אפ או הטבעה.
.
זה אחד מהמשחקים השלמים והמרשימים שנתן גארד בפלייאוף אי פעם.

שי אבן צור
2 years ago

מדביקים למקולום חמישית על נגיעה אקראית בפנים של קראודר
פול דופק מרפק לאלברדו ומקבל שתי זריקות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

הייתה עבירה של אלברדו לפני. מה אתה רוצה בדיוק?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

זה יותר מזה.
כל כך הרבה פלופים במהלך המשחק,
קשה שלא לספור גם משהו אחר אלא כפלופ.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

קשה לא לעשות פלופים כשהשופטים קונים אותם. זה יוצר מעגל השב בלתי נגמר.

שי אבן צור
2 years ago

שום דבר שהיו שורקים לסאנס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

כאילו לא צפית במשחק ובסדרה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

די, נו. שרקו הכל במשחק הזה.
במאני טיים שרקו על כניסה מוקדמת של שחקן סאנס לצבע בזריקות עונשין (מה שגרם לביטול הנקודה)
כמה פעמים אתה רואה שריקה כזו בפלייאוף?

שי אבן צור
2 years ago

thog וגיא,
אולי זה סובייקטיבי כי הייתי בעד השקנאים אבל התחושה הזאת שלפליקנס שורקים על כל דבר ולפיניקס לא ממש לא עזבה אותי

שוב, אולי זאת רק תחושה

עידו גילרי
Admin
2 years ago

חחחח –
זריקות עונשין הסדרה:
פליקנס 173
סאנס 119

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

אני יכול להכין סרט של עשר דקות מהדברים שלא שרקו לפליקנס רק מהמשחק האחרון, ובשאר הסדרה זה עוד הרבה הרבה יותר.
אז כן, אני לגמרי מסכים איתך שמדובר בתחושה שלך כתולדה מהצד שלקחת.

Smiley
Editor
2 years ago

כריס פול לא מסוגל להחטיא

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול השתגע לגמרי זה סטאט בלתי אפשרי לגארד

אשך טמיר המקורי

איך שופטים לא רואים דבר כזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

תם

FAN
FAN
2 years ago

כבוד ענק לפליקנס על הסדרה הזאת.
פול שיחק היום כמעט לבד בהתקפה של הסאנס

IDO
IDO
2 years ago

כריס פול מחפש את מקולם. יותר מידי קל

IDO
IDO
2 years ago

יאללה ללכת לישון 4:2

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

מה לישון זה הnba, יש עוד חצי שעה של משחק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

ציון היפופוטם

שי אבן צור
2 years ago

מחכה לראות את השקנאים בעונה הבאה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

כריס פול!!!!!!!!!

עומר
עומר
2 years ago

יאללה לוקה, תגמור את יוטה המפורקים. למרות שהלכתי על דאלאס ב 7, אבל העיקר שינצחו

גיא הירוק
Admin
2 years ago

שאפו ענק לפליקנס.
אחלה קבוצה,
צעירים נהדרים.
יהיה מרתק לראות לאן יצמחו בשנה הבאה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול מדהים נתן הערב הצגה היסטורית אין מילים

גיא הירוק
Admin
2 years ago

בוקר טוב!!!

עומר
עומר
2 years ago

כריס פול עם 100% מהשדה. היה כזה דבר???

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  עומר

לא

FAN
FAN
2 years ago
Reply to  עומר

כן אבל לא עם 14 זריקות
המקס' זה 12 והרוב זה כמובן ביג מנים..

אשך טמיר המקורי

תודה לפליקנס, הוסיפו לנו המון עניין לא צפוי
הייתה צריכה להיות הסדרה המשעממת בפלייאוף

Smiley
Editor
2 years ago

כריס פול לא שמע על חוק ההתיישנות. POINT GOD

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

לפורס שווה ביס

אשך טמיר המקורי

תודה לאלי לפורס על היותה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

משחק ענק של פול. נראה לי חתם כאן את המשחק פליאוף הטוב ביותר עבור מישהו מעל גיל 36.
סדרה מצויינת מהפליקנס. המון אופי.
גורמים לך לא רוצה לפגוש אותם בפליאוף שוב בשנים הקרובות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזו סיומת בניו אורלינס, וואו. סדרה שלא הבטיחה דבר וקיימה הרבה מאד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

עם קצת עזרה מהחוסר ידע של בוקר בהכנה גופנית בסיסית הכל אפשרי.

Smiley
Editor
2 years ago

וכריס "לא נהג אוטובוס" פול

FAN
FAN
2 years ago

מה עם חיבוק של פול ואלוורדו?!

גיא הירוק
Admin
2 years ago

יאללה, יוטה.
.
(כריס פול צריך את זמן המנוחה הנוסף…)

גיא הירוק
Admin
2 years ago

עכשיו, עם מעט פרספקטיבה,
ניתן לראות איזו עבודה טובה עשה גריפין בניו אורלינס בעקבות סאגת דייויס.
גם ללא ציון, הם במצב מצוין לקראת השנים הקרובות.
ציון שחוזר לעצמו,
או טרייד משתלם תמורתו,
הופכים את הפליקנס לקבוצה מפחידה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

וזה תוך כדי שהוא מביא מאמן רק בגלל שהוא שחור

Smiley
Editor
2 years ago

הטרייד על מקולום היה מצויין. הביא מבוגר אחראי לחדר הלבשה שלהם. מקולום אישיות.
צריך לקוות עבורם שזאיון יראה מה הלך פה ויקבל מוטיבציה להישאר שם ולהשקיע בגוף שלו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  Smiley

חחחחח תראה את ההיפו,איזה מוטיבציה יש לחביתוש?
חוץ מהכסף כמובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 מוטיבציה ל10 משחקים של פתיחת העונה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עם כל הכבוד לפליקנס הנהדרים הם קיבלו בוסט רציני מהפציעה של בוקר. אחרת זה היה יכול בקלות להסתיים 0:4

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

פציעות זה חלק מהמשחק.
אפשר לשחק רק מול מי שמולך,
והפליקנס עשו זאת היטב.
הרוויחו ביושר כל מחמאה שנכתבה כאן בבלוג.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

דונובן מיצ'ל הוא דונציץ' עם פחות שכל והרבה פחות שקט.

Smiley
Editor
2 years ago

והרבה יותר אתלטיות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יוטה מצליחים להחטיא זריקות שאפילו אני קולע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שתי שאלות:
א. למה ברטאנס היחיד שעושה את תרגילי החימום המצחיקים האלה? הוא מנסה לרמוז לקיד שיכניס אותו?
ב. למה בעצם בובאן לא משחק?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא מבין את שיטת המשחק של יוטה. למה קונלי עומד בפינה ולא זז, במקום לקבל החלטות? מיצ'ל מתפרע או לא מעורב במהלכים, בלי יותר מדי באמצע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ממש קטע גדול לראות את הדם הרע בין דונציץ לבוגדנוביץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וזה אפילו בא עם פרץוץים אחד לשני ולשופטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נראה לי פה כולם הלכו לישון על האף
אפ-חד לא נשאר ליוטה-דאלאס, לא מספיק אטרקטביבי

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אם אין את ראסל ווסטברוק ולברון. למה לראות כדוסל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני מחכה שלברון ישחק עם הילד.
יש שיאים שהשקץ כבר לא ישבור אף פעם אז לפחות יהיה השחקן עם הכי הרבה נקודות והשחקן הראשון ששיחק עם בנו אבל לשיא של ביל ראסל של 11 אליפויות הוא לא יגיע. הוא עדיין מאחורי מייק בתחרות על ה GOAT ויישאר שם ככל הנראה.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

את מחמיץ את הפואנטה שלי.
למי אכפת?
יש אחלה פלייאוף,
אחלה כדורסל,
כוכבים צעירים שמציגים כדורסל נהדר.
.
ממש לא חסרות סיבות לצפות בפלייאוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אוקיי
אבל עובדה שהכנסת את לברון ווסטברוק לפואנטה.
🙂

גיא הירוק
Admin
2 years ago

כן,
מה לעשות. המשחקים שמשכו הכי הרבה "קהל" הם אלו הבן שיחקו ראסל ולברון.
הלילה,
במהלך המשחק של הסאנס,
היה הבלוג החי הכי מהנה שאני זוכר מזה זמן רב (לפחות לטעמי).
כמעט ורק כדורסל,
בלי כל השטויות מסביב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כן
השקץ נשאר בקרן זווית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גיא
לגבי השטויות מסביב, זה הספורט, בידור להמונים, יש בוץ, קללות, ויריקות וקליפות גרעינים….
ישבת פעם במשחק כדורגל? כשהוא נגמר אתה צריך לנער את החולצה, כי מי שפיצח מאחוריך לא תמיד פגע ברצפה….

גיא הירוק
Admin
2 years ago

זה ספורט. לטעמך.
וזה סבבה לגמרי,
מה לעשות –
הטעם שלי שונה.
אני לא הולך למשחקי כדורגל…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם אני כבר מזמן לא הולך למגרשי הכדורגל
אבל החמצת את הפואנטה
זה ספורט, בידור להמונים…

גיא הירוק
Admin
2 years ago

ברור לי שזה בידור להמונים.
אני פשוט מתחבר יותר לאהדת ספורט ופחות להייטריות.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אני אסכם ב-
הגעתי לשלב בחיים בו בדרך כלל אני מעדיף לשתוק אם אין לי משהו טוב להגיד/לכתוב,
בטוח כאשר מדובר בסוגיה זוטרה כמו ספורט.
.
אבל, כאמור, זו רק ההעדפה שלי.
ברור לי שיש מי שעבורם הפלטפורמה היא מקום לשחרור,
וכל עוד זה לא נגרר לאלימות,
זו בחירה שהיא לא טובה או רעה משלי. רק שונה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חסאן זה דאפאר, מה הוא עושה על המגרש?

עגל
עגל
2 years ago

ברכות לטנ״ש!
תודה לאל שפילי נצחו, לא רוצה עוד מהמורשת המפוקפקת של דוק.
קדימה יוטה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קיד עושה שם שטויות שלא לוקח פס"ז

גיא הירוק
Admin
2 years ago

יוטה עושים כל שביכולתם להפסיד…
.
(טוב, מגיע קרדיט להגנה האנדרייטד של דאלאס)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיני סמית עם שלשה סעמק בא לי גיים 7 איזה זבל היוטה הזה הובילו בחצי ככ הרבה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לוקה על גובר ב1 על 1 חחחחח ישר 3 תסיאו דאבל טים מםגרים עדיף שפיני סמית ואחרים ינצחו יוטה בלי מוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סניידר אכזבה במקום לתת לפיני סמית לנסות לנצח משאיר את לוקה על גובר חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בויאןןןן הילד אפילו מתלהב פה הוא לטובת לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה התנגשות בין שחקנים סתם ושורקים עבירת אוויר לאוניל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה זבל קונלי צעדים יוטה איזה אידיוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה לא קונלי זה קונני המקונן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון לא עמד בלחץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה יגמר בבכי?
שלשה של מיטצ'ל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

.איי בויאן בויאן לבד לגמרי יל ה3 לנצחו איזה לוזרים היוטה האלה

Smiley
Editor
2 years ago

עונת הצייד של איינג' נפתחת ביוטה… כמה הזדמנויות היו להם והם פשוט לא מסוגלים לנצח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזו באסה לבוגדנוביץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזה תרגיל עבור בוגדנוביץ והוא מחטיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

גיא הירוק
Admin
2 years ago

תרגיל יפה,
חסר להם הגרוש ללירה.
.
לצערם של אוהדי יוטה,
הכסף הקטן חסר כבר כמה שנים ברציפות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דינווידי אהבל שנתן לו את ההזדמנות

אשך טמיר המקורי

אוייויוי איזה סיום
לוקה כמעט הפסיד להם
ואז קונלי לג'אז
ואז ברונסון
ובסוף בוגדנוביץ' מחטיא שלשת אימון
ב"כשלוקה יעבור סדרת פלייאוף נדבר" ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו עבר פסחים אשך בחייאת מי כמוך יודע הניקס

אשך טמיר המקורי

לא משנה לי, העיקר שדה-שוט יפסיק להגיד את זה עכשיו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי אני רואה יש לי הרבה נדל"ן אצלך בראש כל היום חופר בתגובות – התמכרת לשיימינג.
אצלי בבראקט לוקה עובר – מה אצלך? חחחחח
(ד"א נחש למי יש את אותו מספר נקודות בבראקט כמו לי… רק שלא תסיים כמו וושינגטון או צ'ונסי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣 טראש טוק בינך והאשך זה נהדר תמשיכו תכף תעשו אחד לשני יו טו סמול 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂😂😂
אני אפסיד

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אחלה כדורסל היה הלילה –
משחק ענק בניו אורלינס,
ודרמה גדולה ביוטה.
.
מת על הפלייאוף.